Na działania marketingowe składa się wiele elementów. Jednym z atrakcyjnych i stosunkowo niedrogich pomysłów są gadżety reklamowe. Dlaczego są tak ważne? Klienci lubią być obdarowywani. Jeśli otrzymają ładny prezent, jest duża szansa na pozytywną reakcję zwrotną. Świadomie lub podświadomie – klient będzie kojarzył firmę z czymś przyjemnym. To istotna część budowania pozytywnego wizerunku i relacji z klientem.
Ważne jest, aby dostosować rodzaj gadżetów reklamowych do grupy docelowej. Inny upominek ucieszy ekskluzywnego biznesmana, a inny – nastolatka. Firmy zajmujące się sprzedażą takich akcesoriów oraz nanoszeniem na nich nadruków często oferują bardzo duży asortyment takich upominków.
Podstawą są długopisy, kubki, notatniki i koszulki
Można to uwzględnić, ale warto rozważyć coś bardziej oryginalnego. Słodycze w opakowaniach z logo firmy są może nietrwałym prezentem, ale kojarzą się niezwykle słodko. Parasol o dużej powierzchni reklamowej, choć nie będzie otwarty w słoneczny dzień, z pewnością zainteresuje klienta w czasie deszczu, ukazując reklamę w wyraźny sposób. Ciekawym wyborem są też gadżety ekologiczne, w kolorach nawiązujących do drewna lub papieru z recyklingu. Ta możliwość idealnie pasuje do przedsiębiorstwa, któremu zależy na budowaniu wizerunku przyjaznego środowisku. Wariantów jest wiele, warto je przemyśleć i cieszyć się uśmiechem klienta oraz wzrostem słupków sprzedaży