wszystko o gadzetach

Najpopularniejsza gadżety reklamowe dla firm

gadzety reklamowe

Dziś gadżetem reklamowym może być praktycznie każdy przedmiot. Wystarczy tylko trwały, dobrze widoczny nadruk logotypu czy hasła reklamowego przedsiębiorstwa. Jednak firmy najczęściej korzystają ze sprawdzonych upominków. To one budują relacje klientów z marką, uświadamiają ich o jej istnieniu i ocieplają jej wizerunek. Jakie gadżety reklamowe są najbardziej popularne wśród firm?

Nowoczesny marketing – ekologiczne gadżety reklamowe

marketing

Prowadząc firmę powinieneś cały czas iść z duchem czasu. Obecnie trendy przechylają się w kierunku skrupulatnej dbałości o środowisko naturalne, ograniczania sztucznych surowców oraz nieetycznych zachowań jak np. testowanie produktów na zwierzętach. Społeczeństwo coraz częściej zdaje sobie sprawę z konsekwencji, jakie mogą wyrządzić z pozoru banalne, codzienne czynności. Warto zwrócić na to uwagę decydując się […]

Gadżety reklamowe – niezastąpione działanie marketingowe

gadzety reklamowe

Na działania marketingowe składa się wiele elementów. Jednym z atrakcyjnych i stosunkowo niedrogich pomysłów są gadżety reklamowe. Dlaczego są tak ważne? Klienci lubią być obdarowywani. Jeśli otrzymają ładny prezent, jest duża szansa na pozytywną reakcję zwrotną. Świadomie lub podświadomie – klient będzie kojarzył firmę z czymś przyjemnym. To istotna część budowania pozytywnego wizerunku i relacji […]

Księgowanie gadżetów reklamowych

gaedzety reklamowe

Kwestie związane z księgowaniem gadżetów reklamowych nadal budzą wiele kontrowersji i niedopowiedzeń. W ustawie nie ma bowiem jasno określonego sposobu ewidencji tych wydatków, zwłaszcza w kontekście ujmowania ich w kosztach uzyskania przychodu. Z punktu widzenia przedsiębiorcy pojawiają się więc spore problemy. W jaki sposób zadecydować czy upominek reklamowy można wrzucić w koszty podatkowe? Jakie są […]

Oryginalne gadżety reklamowe dla informatyków

Wszechogarniający nas marketing już od dawna rozgościł się na drobnych przedmiotach codziennego użytku. Z punktu widzenia reklamodawcy zaletą takich gadżetów jest przede wszystkim niewielki koszt w przeliczeniu na jedną sztukę. Każdy przeciętny pracownik biurowy miewa od czasu do czasu okazję zaopatrywać się w długopisy, notatniki, czy smycze. Coraz trudniej zatem o oryginalność. Specjaliści IT są […]