Możliwości marketingowe są współcześnie wprost nieograniczone. Firmy stosują coraz to nowe rozwiązania, aby przyciągnąć nowych klientów i utrzymać obecnych. Jednak nadal niezwykle popularne i skuteczne są gadżety reklamowe. Kiedy najlepiej je podarować, żeby działały?
Targi i konferencje branżowe
Spotkania z innymi przedsiębiorstwami oraz potencjalnymi klientami to idealne miejsce do nawiązania nowej biznesowej współpracy i zwiększenia sprzedaży. Upominki reklamowe oferowane na stoisku pomagają w nawiązaniu rozmowy i przyspieszają proces przedstawienia oferty sprzedaży. Taki drobny gest wywołuje uśmiech na twarzy, a to z kolei sprawia, że stajemy się bardziej skorzy do podejmowania ryzyka czy zakupu produktów. Zrobisz dobre pierwsze wrażenie i sprawisz, że klienci będą o Tobie myśleć w samych superlatywach.
Takie miejsce to również świetny sposób pokazania się na rynku. Obecność innych ludzi z branży oraz ludzi zainteresowanych Twoimi usługami sprawia, że możesz powiedzieć „jestem”. Dzięki temu zaczynasz istnieć w świadomości odbiorców, a dodatkowo ten przekaz zostanie umocniony praktycznym gadżetem z logo firmy.
Upominki reklamowe na specjalne okazje
Podaruj gadżety reklamowe swoim klientom i pracownikom wtedy, kiedy się tego spodziewają. Przygotuj specjalne zestawy świąteczne albo związane z Dniem Kobiet. Możesz również pokusić się o prezenty z okazji kolejnej rocznicy powstania firmy czy kilkuletniej współpracy z Twoim partnerem biznesowym. Zostaniesz doceniony i pozytywnie odebrany. Ponadto pokażesz się jako pracodawca, który dba o swoich pracowników. Pamiętaj tylko, by upominki były trwałe, praktyczne i ładnie zapakowane. W przeciwnym wypadku stracisz ich zaufanie.
Nowa akcja promocyjna
Wprowadziłeś na rynek nowy produkt, ale nikt jeszcze o nim nie usłyszał? W takiej sytuacji świetnie sprawdzą się gadżety z logo powiązane z Twoją firmą. Pokaż swoim potencjalnym klientom, kim jesteś i dlaczego warto Ci zaufać. Ludzie lubią dostawać prezenty, a zwłaszcza takie, które są dla nich niespodzianką. To więc perfekcyjny sposób, by szybko i skutecznie się zareklamować.
Gratisy do produktów
Jeśli jesteś firmą, która sprzedaje określone produkty, pomyśl od czasu do czasu o akcji promocyjnej z gratisami. Jeśli w Twojej ofercie znajdują się herbaty dołącz do zestawu kubek albo oryginalny zaparzacz z logo. Jeśli natomiast Twój produkt to akcesoria komputerowe, możesz postawić na ponadczasowe pendrive’y. Takie działanie zwiększy sprzedaż i przyciągnie do Ciebie nowych klientów. Dodatkowo ocieplisz wizerunek marki, pokazując się jako firma dbająca o potrzeby swoich odbiorców.
Gadżety z logo – perfekcyjny marketing
Nadal wahasz się, czy upominki reklamowe to dobre rozwiązanie dla Twojej firmy? Okazji do ich zastosowania jest mnóstwo, w dodatku badania potwierdzają ich skuteczność. Pasują do każdej branży i można je wykorzystywać niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa. Grzechem byłoby nie skorzystać z ich nieskończonych możliwości.